Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van wietske pol - WaarBenJij.nu Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van wietske pol - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!!

Door: Wietske

Blijf op de hoogte en volg wietske

03 Juni 2013 | Nederland, Veenendaal

Hallo lieve mensen,

Ja inderdaad morgen is het zover, dan vliegen we om 12:00 's middags naar Kuala Lumpur. Om 10 uur zullen we op schiphol zijn, de bagage wordt dan ingecheckt. En aangezien ik heel weinig mee heb moet dat helemaal goed komen. Ik denk dat ik alle kilo's opgemaakt heb die er beschikbaar waren, hahah! En nog schipperen in wat neem ik mee, wat niet. Dit komt vooral omdat de ski's etc bij de gewone bagage erbij moet. Dan zullen we heel wat uurtjes in het vliegtuig zitten. Ik heb slaappillen dus ik hoop dat ik de helft van de tijd in dromenland zal zijn. Als we aankomen in Kuala Lumpur zullen we daar een hele dag weg zweten. Dan stappen we 's avonds om 21:45 weer in het vliegtuig om uiteindelijk in Auckland aan te komen op 6 Juni rond 12:00 in de middag. Dus 2 dagen verder en dan zijn we aan de andere kant van de wereld beland. Ik vind het spannend en ben enorm benieuwd wat ik allemaal ga zien, beleven, ontdekken en ontmoeten. Ik heb de afgelopen tijd hard gewerkt aan mijn revalidatie en daar ben ik ontzettend tevreden over. Volgende week maandag, de 10e sta ik alweer op de ski's!
Afgelopen weken heb ik ontzettend genoten van alle mensen die ik weer heb gezien, koninginnedag, verjaardagen en feestjes van de familie. Met vriendinnen afgesproken, lekker gegeten en leuke dingen gedaan. Van Amsterdam tot Arnhem en naar Waddinxveen. Noordwijk en Katwijk, allemaal langs gecrosst. Heerlijk was het om mijn vrienden en familie weer echt te spreken en om ze vast te houden. Ik heb er van genoten!! Helaas heb ik niet kunnen kiten maar dat ga ik goed maken in Nieuw-zeeland, haha.
Ik vond het geweldig hoeveel mensen er afgelopen vrijdag waren, we hadden super mooi weer. Heerlijk eten en te drinken, en alle mensen zorgden voor de gezelligheid!! Tonneke en mama, heel erg bedankt voor al het lekkers wat jullie hebben gemaakt. Mam en pap, bedankt dat het zo'n heerlijk feest was. Zo'n feest waar wij en onze familie zo ontzettend goed in zijn! Ik ben een onwijs familie mens, ik voel me zo rijk gezegend als ik dan zo wordt omringt met mensen waar ik van houd! En ik denk dat ze ook van mij houden :-) Normaal gesproken kan ik nogal (snel) geemotioneerd raken, maar afgelopen vrijdag heb ik toch echt geen traan gelaten. Ze stonden af en toe alleen in mn ogen, misschien toch omdat je het een beetje leert, het gevoel wat het geeft als je weggaat en natuurlijk daarna ook weer van thuis komen.
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de afgelopen tijd!! Bedankt voor alle fijne gesprekken en de gezelligheid. En ik hoop dat ik met een ieder, op zijn eigen manier, contact hou.

Dikke kus en heel veel liefde van mij naar jullie.

  • 03 Juni 2013 - 16:58

    Lon:

    De reis overleven klinkt al als een eerste uitdaging.. als ik je zo hoor! haha.. Het wordt vast een onvergetelijke reis! Maak er wat moois van samen.

    kusss
    (tot morgen :) )

  • 03 Juni 2013 - 21:53

    Tetje:

    He Wietske,
    Onwijs veel succes aan de andere kant!!
    Super om te horen dat je goed herstelt bent.
    Schrijf snel weer eens verhaaltje want ik ben reeeeeuze nieuwschierig
    Ik houd je in de gaten ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

wietske

Via deze site kunnen jullie op de hoogte blijven van onze belevenissen in Nieuw Zeeland

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 14998

Voorgaande reizen:

04 Juni 2013 - 25 November 2013

Nieuw-Zeeland

04 November 2012 - 25 April 2013

Oostenrijk

Landen bezocht: